Hermosa Villa, Port Dickson


Bercuti di Port Dickson?
Check in hotel?

Mesti sempit kan😐

Anak2 nak mandi swimming pool tapi kena share ramai2 tambah2 weekend.

Anak2 mesti tak puas hati sebab x dapat nk swim bebas  🏊

Nak bbq tapi tak boleh dalam hotel❌

Nak masak untuk anak2 tak boleh❌

Anda bercuti tapi tak bebas nak lakukan semua aktiviti😪

Jommmm ke
HERMOSA VILLA PD🏡

Homestay Mempunyai
- 3 Bilik ( King + 2 queen)
- 3 Bilik air ( 2 dalam bilik)
- 2 Bilik aircond
- Swimming pool
- Mini playground
- Bbq pit
- Dapur boleh masak
- Kwsn parking yang banyak

Dekat dengan kemudahan (5min)
- Kfc
- Secret Recipe
- Giant
- Tesco
- Pasar Lukut
- Burger King
- Chicken Texas

- Kenny rogers roasters (10min)
- Starbucks (10min)
- McD (10min)
- Dominos Pizza (10min)
- Pizza huts ( 10min)

Tempat Menarik
- Muzium lukut (5min)
- 3D art alive (5min)
- Cat Cafe (5min)
- Pantai Tanjung gemok (7min)
- Pekan Port Dickson (8min)
- Pd waterfront (10min)

Dari lukut melalui highway Pd
- Tentera Darat (10min)
- Pantai Cahaya Bulan (10min)
- Pantai Batu 4 (10min)
- Pasar Malam sabtu batu 4
- Pd Sunggala ( 12min)
- Hospital Pd (12min)
- Teluk Kemang (18min)
- Blue Lagoon (20min)

Hubungi : 0198168197

   
                                   Whatsapp Hermosa Villa               FB Page Hermosavilla


*****************

Tiada ulasan: